10. 08.

 2010.10.08. 16:13

Az osztálytársaim közül sokan elmentek kirándulni, úgyhogy nem tanultunk. Megúsztuk négy órával. Iskola után körbeutaztam, mert nem volt kedvem több mint négy órán keresztül várni. Ma igazán mázlista vagyok, a boltban kiadták a bodzás sört mert azt hitték hogy elmúltam 18, és megúsztam az utazást anélkül, hogy jegyet vettem volna. A buszsofőr nem vette észre, hogy nem arra a vonalra szól a bérletem. De nem hiszem, hogy ennél több szabálysértést fogok elkövetni a közeljövőben. 
 

Szerencsére itt a hétvége. Jó lesz végre pihenni. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://fortune.blog.hu/api/trackback/id/tr122357683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása