08.16. :)

 2010.08.17. 10:39

Úgy látszik amilyen hirtelen jött és nagy volt a vihar olyan hamar el is vonult. A kutyám szegény meg volt ijedve, a víztől is fél úgyhogy addig nézett könyörgően amíg be nem engedtük a házba. Szegény utána beült a sarokba az ajtó mellé és nyüszített. Nagyon megörült amikor vége lett a viharnak. És persze mi is mert visszajött az áram. :D

 

Tegnap délután megint nem volt fent akit kerestem úgyhogy nekiálltam olvasgatni az üzenetnaplót. Elképesztő mennyi hülyeséget hordtunk össze félkómásan éjfél után úgy hogy másnap még korán is kellett kelni. :)

Némelyik beszélgetést visszaolvasva alig bírtam visszatartani a sírást vagy a nevetést.  Mikor végre kibőgtem magam nagyon megkönnyebbültem. Sosem szabad csak a rosszra figyelni, pozítvan kell gondolkodni. Ha ég a házad, melegedj a tüzénél. Gondoltam magamban este fent lesz, és szerencsére így is lett. Nagyot dobbant a szívem amikor bejelenteztem. Szegény nagyon álmos volt de azt mondta hogy marad, aludni bármikor tud. Így én is megnyugodtam hogy jól van, és nem változott semmit. :D

Még legalább két óráig nem tudtam aludni miután jóéjszakát kívántam neki. Valamiért nem voltam álmos, és ma korán is keltem pedig ez nem szokásom. :)

Címkék: msn vihar este

A bejegyzés trackback címe:

https://fortune.blog.hu/api/trackback/id/tr52227494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása