10. 29.

 2010.09.29. 17:00

Ma azt hittem hogy kedd van. Mivel kedden nincs első óra, így elmentem vásárolni. A pénztártól jöttem el éppen, amikor csörgött a telefon, és a barátnőm, hívott, hogy miért nem vagyok matekon. Rohadt jó. Beléptem a terembe, és mindenki röhögött. Legalább jó napot csináltam nekik. xD

Az igazgatónő a matektanár, úgyhogy most úgy néz rám, mint a véres hurkára. Már csak ez hiányzott... xD

A bejegyzés trackback címe:

https://fortune.blog.hu/api/trackback/id/tr802357765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása