09. 27.

 2010.09.27. 19:05

A mai nap egész jó volt.

Felvittem a nevelőibe az igazolást, de amikor megkérdezték hogy hogy hívják az osztályfőnökömet elfelejtettem. Asszem elásom magam ezek után. xD

Tanítás után vettem egy mentes sört, de az íze... Inkább maradok a Burn-nél meg a kávénál. Már az energiaitalért és a zenémért is le lettem cseszve. Folyton azzal nyaggatnak hogy a végén rászokok a cigire, meg a drogra. Ráadásul azt is megkaptam már, hogy én nem is tartozok igazából egy zenei stílushoz sem, mert nem úgy öltözködök. Könyörgöm, Lordis pólóban kéne feszítenem csak azért mert azt hallgatok? Nem hiszem.

Holnap iskola, de sok kedvem nincs hozzá. :-/

A bejegyzés trackback címe:

https://fortune.blog.hu/api/trackback/id/tr952327598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása