Találkozás a padlóval

 2010.08.24. 23:37

Másfél órája elhomályosodott minden, megszédültem, nekimentem az ajtónak és elájultam. Borzasztó érzés. Minden lassú volt, alig hallottam valamit és nem bírtam felkelni.  Biztosan leesett a vércukorszintem vagy kiszáradtam. Ennek a két lehetőségnek van a legnagyobb esélye. Becipeltek a szobába jajveszékelés közepette, belémtömtek egy kanál cukrot, egy csomó sót és vagy másfél liter vizet. A mentőket is hívni akarták, de szóltam nekik hogy hagyják mert kutya bajom nem lesz holnapra, erre lehurrogtak. Hogy keveset eszek és folyton futok (ami nem igaz). Mindegy, csak aggódnak, de mostmár csak megmaradok. :)
 

Írnom kéne az egyik barátomnak msn-en, de most sincs fent. Ahogy szinte mindig, de fiú (és egyben remek "haver"), ők már csak ilyenek. Kicsit vicces hogy hol ismertem meg. Honfoglaló. :)

Mindegy, valószínűleg úgyis csak feleslegesen zaklatnám a hülyeségeimmel. :D

Remélem semmi komoly. Jó éjt. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://fortune.blog.hu/api/trackback/id/tr282245227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása