Első bejegyzés

 2010.08.09. 20:59

Első bejegyzés.. :D

Nem hiszem hogy sokan olvasnák a blogot, úgyhogy szerintem teljesen mindegy mit írok. Azért először bemutatkoznék. :)

Lány vagyok, idén kezdek a gimnáziumba. Sosem voltam a középpontban, de ezt nem is bánom, ha jó a társaság akkor remekül érzem magam.

Szeretek olvasni (most biztos azt gondolod hogy "kis stréber.."), rajzolni, a művészeteket.

Másik nagy szerelem a sport. Imádok futni a jó levegőn. :)

Zenében nincs konkrét stílusom, inkább punk-rockot és alternatívot hallgatok, de ha olyan a hangulatom akkor deathcore. Sokan el sem tudnák képzelni rólam hogy szeretem a rockot, mert némelyiktől a falra mászom. Ha már lúd, legyen kövér és ne ilyen tingli-tangli zene legyen. :D Viszont nem szeretem a feketét. :) 

Amit nem szeretek: pózerek (amik sajnos egyre többen vannak.. brrr..), hisztis libák, és a "húdefaszacsávók". A melegekkel alapjáraton nincs bajom amíg nem mutogatják magukat.

Hosszútávú terveim... Hmm.. Erről inkább később. :D

Talán majd később még írok miután végeztem a csillagok bámulásával. Tegnap láttam egy hullócsillagot, remélem valóra váltja a kívánságom. :)

Címkék: stílus sport bemutatkozás csillag

A bejegyzés trackback címe:

https://fortune.blog.hu/api/trackback/id/tr372210310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása