08.19. :D

 2010.08.19. 20:54

Ma délelőtt bementünk ügyeket intézni a városba. Meg persze ruhát venni. Tesóm mindenáron rám akart erőltetni néhány nem rám való felsőt, amiből jó nagy veszekedés lett az üzlet közepén. Néztek is rendesen. :D

Utána megvettük a fél hentesüzletet és körülnéztünk a papírboltban. Olajfestéket akartam venni, de nem volt. Kár, pedig festeni akartam. Egy ideig hanyagoltam az ilyesmit. Miután hazaértünk és pihentem eleget leültem rajzolni. Egyenlőre nem fogok bele nagy dolgokba, gyakoroltam az árnyékolást és a kéz rajzolását. Az anatómia nem az erősségem.

Azt hiszem este még rajzolok valami csendéletet és majd holnap folytatom a gyakorlást és a vázlatolást. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://fortune.blog.hu/api/trackback/id/tr742233860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása