09. 09.

 2010.09.09. 18:27

Tegnap összehaverkodtam az egyik fiú osztálytársammal. Amilyen csendesnek tűnik messziről, olyan sokat beszél a valóságban. :D

Mostmár egy kicsit kevésbé érzem magam magányosnak, de még mindig eléggé egyedül vagyok néha. Sokszor csak ülök órán, és nézek ki a fejemből. Ma azt sem tudtam hogy miről van szó amikor a tanár szólított. Alig bírtam figyelni. :-/

Nemrég bejelentkezett msn-re az ismerősöm. Először nem is írtam neki semmit, nem lóghatok folyton a nyakán. Amikor később megint bejelentkezett írtam neki egy sziát, erre köszönés nélkül lelépett. Szép. Mostmár mindegy. Csak tudni akartam mi van vele.
 

 

Kicsit fáradt vagyok, az iskola miatt korán kell kelni. De valamiért amúgysem tudok négynél tovább aludni. Tegnap fél háromtól ébren voltam. Át kéne szoknom a délutáni alvásra. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://fortune.blog.hu/api/trackback/id/tr462284061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása