11.07.

 2010.11.07. 16:39

Ma éjjel egy percet sem aludtam. Egyszerűen nem bírtam aludni, úgyhogy volt időm gondolkozni. Ez így ment fél négyig, amikor is kiszálltam az ágyból, hogy zsebkendőt keressek.  Amikor vissza akartam feküdni az ágyba a padló megreccsent, tesóm felriadt, és rámordított. Én meg frászt kaptam, és én is elkezdtem ordítani. Sikerült felrázni az egész házat. -.-

Még négy órakor is azt röhögtük anyámmal a konyhában, hogy milyen hülyék voltunk. 

 

El sem hiszem, hogy holnap már iskola. Elméletileg kedden tartok egy előadást az osztály előtt, de azt sem tudom, hogy hogy fogok nekikezdeni. Konkrétan meg kell próbálnom előadni azt a valamit, úgy, hogy közben ne dadogjak, röhögjem el magam vagy blokkoljak le. 

Megpróbálok majd magabiztosnak tűnni. Végülis nagyot nem éghetek. 

Csak akkor lesz baj, ha aznap is rossz kedvem lesz. Mert olyankor rámjön a sírhatnék. 

Mindegy, akárhogy is lesz, úgy lesz. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://fortune.blog.hu/api/trackback/id/tr472431032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása