Az első nap az új suliban

 2010.09.01. 16:52

Kicsit szokatlan az új osztály. Az egész délelőtt a bemutatkozással telt. Meg persze felmérővel. Az eredmények alapján soroltak be minket a kezdő és a haladó kategóriába. Az enyém lett a második legjobb, úgyhogy ezzel be is biztosítottam a helyem a haladó csoportban. :D

Hazafelé egy csomót sétáltam, a lábam már alig éreztem. Útközben találkoztam egy vadidegen motorossal, aki megkérdezte hogy nem e ülök fel. Vannak még rendes emberek. Egy darabig Ő vitt, majd leszálltam és gyalog mentem tovább. Soha nem gondoltam hogy így fogok hazajutni. :D

Most csak sántítva tudok menni. Holnap tesi. :S

A bejegyzés trackback címe:

https://fortune.blog.hu/api/trackback/id/tr672269464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása