Ennyit a békés estéről...

 2010.08.14. 16:52

Tegnapi tervem miszerint béke lesz és mindenki happy, két perc alatt romba dőlt. Elkövettem azt a hibát, hogy felmentem msn-re, ahol az egyik ismerősöm azonnal letámadott a politikával. Ez mind szép és jó, de nem ám a magyar kormányzással, hanem az irakival, az orosszal, és az amerikaival, sőt a vietnámiak is képbe kerültek. Ezen jól összevesztünk mert szerinte fontosabb a kül mint a belpolitika. Azután jól lecseszett hogy én melyik pizsimbe álmodok ekkora hülyeségeket. Mondom pink kockás b*szd+. Erre megsértődött. :-/ 

Sikerült jó kis fejfájást okoznia vele. Lehet hogy a péntek 13 miatt szívtam tegnap? Mondjuk nem hiszem, mert ez mindennapos... Hehe... -.-"

Az a tervem is meghiúsult miszerint kiülök a teraszra és bámulom az eget, mivel amikor kimentem elkezdett dörögni, úgyhogy mehettem is vissza a házba. Egész éjjel vihar volt, én pedig csak feküdtem a sötétben, néztem hogyan cikáznak a villámok és gondolkoztam. 

Azon hogy miért nem volt fent msn-en az akit vártam. Beszélni szerettem volna vele. Csak hogy tudjam hogy van... Ő az egyik legjobb barátom. Biztosan nem ért rá. De azt egyszer már megígérte hogy nem fog mégegyszer eltűnni, úgyhogy remélem be is tartja. :)

Amint hűvösebb lesz megyek és futok néhány kört, már nagyon hiányoznak a kilóméterek. :)

Címkék: msn vita vihar este

A bejegyzés trackback címe:

https://fortune.blog.hu/api/trackback/id/tr522221597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása